آسمان-مجازی-حمام-و-سرویس-بهداشتی-

آسمان مجازی حمام و سرویس بهداشتی در عصر حاضر که دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی  اهمیت بالایی دارد اجرای آسمان مجازی دسشویی و حمام به دلیل ظاهری زیبا و مزیت های استفاده از این نوع سقف، گسترش دارد.

آسمان مجازی سرویس بهداشتی با بیش از 1000 طرح متنوع برگرفته از طبیعت، دنیای زیر آب و فصل های سال طراحی و تولید میشود.

روح بخشیدن به هر محیطی به فرد آرامش درونی می بخشد، از آنجایی که حمام و سرویس بهداشتی محیطی است که بعد از یه روز پرتنش، انسان با آن روبرو خواهد شد با جرای این نوع سقف آرامش به افراد میبخشید.

قیمت آسمان مجازی حمام و سرویس بهداشتی بر حسب مترمربع محاسبه میشود از آنجایی که در قیمت گذاری این نوع متریال عوامل دیگری نیز دخیل هستند ابتدا به بحث پیرامون آن خواهیم پرداخت.

شرکت نوین کناف طراح و تولید کننده انواع آسمان مجازی حمام و سرویس بهداشتی با کیفیت و قیمت ارزان آمادگی خود جهت فروش و اجرا اعلام می نمایید.

هموطنان گرامی هر جای این گیتی پهناور باشن میتوانید به صورت حضوری و آنلاین سفارش خود ثبت و دریافت نمایید.

جهت دریافت نمونه کاتالوگ آسمان مجازی و تایل معرق cnc و ثبت سفارش با شماره 09129380351 در واتساپ تماس حاصل نمایید.

آسمان-مجازی-حمام-و-سرویس-بهداشتی-نهنگ-بازیگوش

مزایای آسمان مجازی حمام و سرویس بهداشتی

سقف آسمان مجازی به صورت سقف کاذب شبکه ای و سقف کشسان اجرا میشود هر یک از این سقف کاذب ذکر شده داری مزایا و ویژگی های منحصر به خود هستند که بیان آن در این مقاله خالی از لطف نیست. از جمله مزایای آسمان مجازی حمام و سرویس بهداشتی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کشسان بودن: سقف کاذب کشسان یا سقف سه بعدی از لحاظ مقاومت پذیری در برابر فشار زیاد یا ضربه های شدید ناگهانی بسیار محکم و قابل انعطاف می باشند.
  • تنوع زیاد طرح و رنگ: در ساخت و چاپ آسمان مجازی از رنگهای گوناگون جلوه های مات، شفاف و نیمه شفاف در ابعاد مختلف به صورت لوزی، مربع، چهارگوش، بیضی و… قابل تولید می باشد.
  • تولید آسمان مجازی حمام و سرویس بهداشتی در فریم های مختلف، انتخاب برای کاربران سخت پسند میسر ساخته و از لحاظ اجرای طرح و رنگ محدودیتی ندارند.
  • قابلیت شستشو: در پاسخ به دغدغه های مشتریان گرامی بابت اینکه این نوع سقف کاذب در برابر رطوبت بالا سرویس بهداشتی و حمام مقاوم بوده یا نه؟ یا اینکه آیا بعد از مدتی درخشندگی تصاویر از بین می رود یا نه؟ اصلا نگران نباشند آسمان مجازی با کیفیت بالای چاپ، قابلیت تمیز شدن با آب و پارچه را دارد و کاملا در برابر آب و رطوبت بالا مقاوم هستند.
  • نصب سریع و آسان: اجرای سقف کاذب آسمان مجازی با سازه های زیر سازی و نورپردازی آن به راحتی صورت می گیرد.
  • قابلیت انتقال: سقف کاذب آسمان مجازی به راحتی جدا میشود از یه مکان به مکان دیگر میتوان انتقال داد.
  • ضد باکتریال : یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد آسمان مجازی به ضد باکتریال و حشره بودن این نوع سقف کاذب میباشد که این مسئله دغدغه بسیاری از افراد بوده و بهترین گزینه جهت اجرا در سرویس بهداشتی و حمام است.

آسمان-مجازی-حمام-و-سرویس-بهداشتی-شیشه-خیس

کدام سقف کاذب برای حمام و سرویس بهداشتی مناسب است؟

سقف آسمان مجازی نسبت به سایر سقف کاذب، ظرف مدت زمان کوتاهی نظر اکثریت در طراحی دکوراسیون داخلی به خود جلب نمود.

ماندن در طبیعت، دیدن شگفتی های طبیعت و دنیای زیر آب آرامش خاصی به انسان می بخشد، رشد صنعت چاپ طراحی و چاپ انواع مناظر طبیعت و جهان زیر آب برروی تایل های  پی وی سی و تایلهای پلکسی گلس علاوه بر زیبایی باعث زیباتر شدن محیط مورد نظر می شود.

البته ناگفته نماند هر مدل آسمان مجازی در کنار نورپردازی جلوه ای واقعی دارد، نورپردازی بسته به جنس و نوع آن به دو صورت؛ تلفیقی و مجزا اجرا میکنند؛ بهترین چراغ جهت نورپردازی لامپ LD است.

حالا که با ویژگی این نوع سقف کاذب آشنا شدین بهتر است نگاهی اجمالی به انواع سقف کاذب داشته باشیم تا همراهان گرامی راحت تر تصمیم بگیرن از کدوم نوع سقف کاذب استفاده نمایند؛

آسمان-مجازی-حمام-و-سرویس-بهداشتی-دلفین

سقف کاذب کشسان مات

پارچه ای که در تولید سقف کاذب مات بکار می رود نور به صورت یکنواخت در سراسر فضا پخش می کند بهترین گزینه جهت اجرا در اتاق خواب می باشد.

آسمان مجازی براق

آسمان مجازی براق این قابلیت را دارد که بیشترین میزان نور از خود عبور دهد تا کیفیت تصویر مورد نظر به حداکثر رساند و نقش قابل توجهی در طراحی دکوراسیون داخلی منازل، سازمان ها و مراکز دارد همینطور برای فضاهای کوچک همانند راهرو، حمام و سرویس بهداشتی مناسب است.

سقف کشسان ساتن

سقف کشسان ساتن مابین براق و مات است و عبور نور از این نوع سقف حد وسط (سقف کاذب مات و براق) است.

کاربرد سقف کشسان ساتن:پذیرایی، آشپزخاته و راهرو

سقف کشسان نورگذر

سقف کشسان نور گذر بهترین متریال مورد استفاده در مکان هایی است که نیازمند به نور طبیعی دارند.

آسمان-مجازی-حمام-و-سرویس-بهداشتی-شکوفه

قیمت آسمان مجازی حمام و سرویس بهداشتی

قیمت آسمان مجازی حمام و سرویس بهداشتی بسته به نوع ضخامت آن متفاوت است علاوه بر عوامل ذکر شده کیفیت چاپ نیز در قیمت گذاری نهایی نیز دخیل است.

متریال مورد نظر جنس، ضخامت و کیفیت چاپ همه ی این عوامل ممکن است با هم متفاوت باشد و نمی توان قیمت ثابتی بر آسمان مجازی حمام و سرویس بهداشتی گذاشت.

آسمان-مجازی-حمام-و-سرویس-بهداشتی-لاک-پشت

خرید آسمان مجازی حمام و سرویس بهداشتی

خرید آسمان مجازی حمام و سرویس بهداشتی به صورت آنلاین یا حضوری از شرکت نوین کناف امکان پذیر است جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با مشاورین فروش این مجموعه با شماره های درج شده برروی سایت یا با شماره 09129380351 در واتساپ تماس حاصل فرمایید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *