تعویض پنجره قدیمی با دوجداره

بهترین راه برای بهبود بهره وری انرژی توی خونه، ویلا و یا حتی محل کار، تعویض پنجره قدیمی با دوجداره ست. کاهش آلودگی صوتی و همچنین افزایش ارزش ملک شما از دیگر ویژگی های این تصمیم میتونه باشه.

اگه این موضوع رو در اولویت کار قرار داده باشید؛ حتماً به دنبال این هستید که تعویض پنجره قدیمی با دوجداره چقدر هزینه داره؟

این نکته رو در نظر بگیرید که هزینه ای که برای این کار پرداخت می کنید؛ در واقع یک سرمایه گذاری بلند مدت محسوب میشه. با پرداخت کمتر هزینه انرژی و بالا رفتن ارزش ملک شما، این هزینه به جیب شما برمی گرده.

مراحل تعویض پنجره قدیمی با دوجداره

اگر در نظر دارید پنجره های قدیمی تون رو تعویض کنید، پنجره های دوجداره یک گزینه عالی هستن. اون ها مزایای زیادی نسبت به پنجره های معمولی دارن.

برای این که پنجره های دوجداره رو جایگزین پنجره های قدیمی خونه کنیم، باید مراحل مربوطه رو انجام بدیم. در ادامه توضیح مختصری در باره آورده شده.

پنجره های مناسب رو انتخاب کنید.

همونطور که می دونید پنجره های دوجداره انواع مختلفی دارن، بنابراین انتخاب مناسب برای خونه یا محلی که قراره استفاده بشه مهمه.

اندازه، نوع و سبک پنجره های مورد نظرتون و همچنین رتبه بندی اون ها از نظر بهره وری انرژی و سایر ویژگی هایی که براتون مهمه رو در نظر بگیرید.

دریافت قیمت تعویض پنجره قدیمی با دوجداره

بعد از این که پنجره مناسب رو انتخاب کردید، بهترین کار اینه که برای مقایسه قیمت ها، از چند نمایندگی و یا شرکت تولید کننده قیمت بگیرید.

هنگام دریافت قیمت دقت کنید که قیمت نهایی که دریافت کردید؛ شامل تمام هزنیه های تعویض مثل برداشتن پنجره های قدیمی، اندازه گیری و ساخت پنجره های جدید و نصب پنجره های سفارش داده شده باشه.

زمان بندی مناسب برای نصب

پس از انتخاب یک شرکت، باید برای نصب پنجره های جدیدتون برنامه ریزی کنید. از شرکت مجری درباره زمان لازم برای برداشتن پنجره های قدیمی و جایگزین کردن پنجره های UPVC بپرسید و قرار مناسب را فیکس کنید.

نصب پنجره دوجداره به جای پنجره قدیمی

تعویض پنجره های قدیمی با UPVC با کمترین هزینه

مجموعه uPVC کالا با سال ها تجربه در زمینه پنجره های دوجداره و دارا بودن نمایندگی پنجره دوجداره در بیشتر نقاط کشور، تعویض پنجره های قدیمی با یو پی وی سی با کمترین هزینه رو برای مشتریانش انجام میده.

این مجموعه، در کرج، تهران، گیلان، مازندران و شهرهای دیگه ای از ایران، نمایندگی داره.

همچنین دارا بودن نمایندگی شرکت های هافمن، وین تک و ویستابست از مزایای مجموعه یو پی وی سی کالا هستش که باعث سهولت در تصمیم گیری برای مشتری ها شده.

 

تعویض پنجره قدیمی با دوجداره بدون تخریب

برای این که تعویض پنجره قدیمی با دوجداره بدون تخریب انجام بشه و در پایان کار از نتیجه حاصل لذت ببرید؛ بهتره با یک شرکت با تجربه با کادری حرفه ای تماس بگیرید.

مجموعه یو پی وی سی کالا با برخورداری از کارشناسان و متخصصین حرفه ای و با تجربه در زمینه تعویض، ساخت، تعمیر و نصب پنجره های دوجداره، آماده خدمت رسانی به مشتری هاست.

پنجره های قدیمی با کمترین تخریب و تنها با جداسازی قاب پنجره با ابزار مخصوص از اسکلت اصلی جدا میشن. پنجره های دوجداره جدید هم با مهارت و دقت نصب میشن.

هزینه تعویض پنجره قدیمی با دوجداره چقدر است؟

تعویض یک پنجره قدیمی با یک پنجره دوجداره هزینه های مختلفی داره که بسته به عواملی مانند اندازه پنجره، نوع مواد استفاده شده و شرکت ارائه دهنده خدمات متغیره.

بر اساس آماری که ارائه شده توسط یک شرکت ساختمانی در ایران، هزینه تعویض یک پنجره عادی با یک پنجره دوجداره UPVC برند “WinTech” حدود یک میلیون تومان برای هر متر مربع تخمین زده شده است.

با این حال، همیشه توصیه میشه که برای اطمینان از هزینه نهایی، با شرکت ها و نمایندگی هایی که این خدمات رو اراده میدن تماس بگیرید و تا هزینه ها را مقایسه کرده و بهترین گزینه رو بر اساس بودجه و نیازهاتون پیدا کنید.

هزینه دوجداره کردن پنجره های قدیمی

قیمت هایی که توی مشاوره تلفنی به مشتری داده میشه، معمولاً حدودی هستن و برای اطلاع از هزینه واقعی تعویض پنجره ها باید کارشناسی از نمایندگی مورد نظرتون برای بررسی و اندازه گیری دقیق به محل بیاد.

شما می تونید با تماس با مجموعه uPVCکالا، علاوه بر درخواست مشاوره تلفنی و دریافت قیمت حدودی، جهت هماهنگی برای اندازه گیری های دقیق و بازدید از محل، زمانی رو هماهنگ کنید.

برای اطلاع از قیمت های دقیق با توجه به سلیقه شما و شرایط پروژه با شماره زیر تماس بگیرید تا قیمت به شما ارائه شود:

09120591647

هزینه تعویض پنجره های قدیمی با دوجدراه

هزینه تعویض پنجره قدیمی با دوجداره به عوامل مختلفی ازجمله اندازه، نوع پنجره، مواد قاب و هزینه نیروی کار در منطقه شما بستگی داره.

در ادامه برخی از عواملی که میتونن بر هزینه تعویض پنجره قدیمی با دوجداره تأثیر بذارن آورده شده:

  • اندازه و نوع پنجره

اندازه پنجره و نوع پنجره تأثیر زیادی روی هزینه داره. به عنوان مثال، یک پنجره بزرگ طبیعتاً هزینه بیشتری برای تعویض نسبت به یک پنجره تک بازشو کوچک داره.

  • برند مورد نظر

برند پنجره ای که سفارش میدید هم روی قیمت پنجره ها تأثیر داره. به عنوان مثال پروفیل های برند ویستابست از هافمن و وین تک گرون تر هستن.

  • هزینه نیروی کار

هزینه نیروی کار در منطقه شما هم بر هزینه تأثیر خواهد گذاشت. هزینه نیروی کار میتونه بسته به منطقه کشور و فصل سال متفاوت باشه.

  • تعداد پنجره هایی که باید تعویض شوند

هر چه تعداد پنجره هایی که باید تعویض بشن بیشتر باشه، هزینه کل پروژه بیشتر خواهد بود.

  • کیفیت پنجره

پنجره های با کیفیت بالاتر و سه جداره گرون تر از پنجره های با کیفیت پایین تر هستن.

قیمت تعویض پنجره قدیمی با دوجداره

قیمت تعویض پنجره قدیمی با دوجداره

نکات زیادی روی قیمت تعویض پنجره قدیمی با دوجداره مؤثره. غیر از اندازه و سایز و توضیحاتی که بهشون اشاره شد؛ موارد دیگه هم می تونن روی قیمت تعویض پنجره ها اثر بذارن.

در این جا چند نکته اضافی برای جایگزینی پنجره های قدیمی با دو جداره آورده شده که ممکنه قیمت نهایی رو تغییر بده:

رتبه های بهره وری انرژی

رتبه بازدهی انرژی یک پنجره با ضریب U اون اندازه گیری میشه. هرچی ضریب U کمتر باشه، پنجره عایق بهتریه.

نوع مناسب شیشه

انواع مختلفی از شیشه برای پنجره های دوجداره در بازار موجوده که هر کدوم مزایای خاص خودشون رو دارن.

به عنوان مثال، بعضی از شیشه ها میتونن به کاهش اتلاف گرما و جبوگیری از تابش خیره کننده خورشید کمک کنن، در حالی که شیشه سکوریت میتونه به افزایش ایمنی پنجره ها کمک کنه.

سبک خونه

اگر در مورد زیبایی شناسی پنجره های خونتون نگران هستید، ممکنه بخواید پنجره هایی رو انتخاب کنید که با سبک خونه شما مطابقت داشته باشه.

انواع مختلفی از پنجره های دوجداره وجود دارن، بنابراین مطمئناً یکی از اون ها رو پیدا می کنید که متناسب با دکوراسیون منزلتون باشه.

مزایای تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره

دلایل زیادی برای تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره وجود داره. این مزایا شامل:

  • افزایش بهره وری انرژی: پنجره های دوجداره از پنجره های تک جداره کارآمدتر هستن، که میتونه در هزینه های گرمایش و خنک کننده صرفه جویی کنه.
  • کاهش آلودگی صوتی: پنجره های دوجداره می تونن به کاهش آلودگی صوتی کمک کنن، این باعث میشه که خونه شما آروم تر و ساکت تر باشه.
  • افزایش امنیت: پنجره های دوجداره از پنجره های تک جداره ایمن تر هستن، که خونه شما رو در برابر سرقت کمتر آسیب پذیر میکنن.
  • طول عمر طولانی تر: پنجره های دوجداره عمر طولانی تری نسبت به پنجره های تک جداره دارن، بنابراین لازم نیست اون ها رو به اندازه پنجره های تک جداره و قدیمی تعویض کنید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *