آموزش-نصب-آسمان-مجازی

آموزش نصب آسمان مجازی به طور کامل و اصولی برای همراهان گرامی نوین کناف قرار دادیم تا علاوه بر آشنایی با آسمان مجازی با نحوه نصب آن نیز آشنا شوند.

نوین کناف عامل فروش محصولات کناف ایران، تولید کننده و بزرگترین فروشگاه اینترنتی فروش گچ برگ، سازه کناف، پیچ و اتصالات کناف، پانل سیمانی، تایل PVC، تایل معرق CNC، آسمان مجازی به صورت عمده و خرده می باشد امکان ثبت سفارش خرید غیر حضوری و ارسال به سراسر کشور وجود دارد؛ در ادامه به انواع سقف آسمان مجازی و نحوه نصب آن میپردازیم:

آموزش-نصب-آسمان-مجازی

انواع سقف آسمان مجازی

سقف آسمان مجازی به دو صورت اجرا می شود:

  1. سقف کشسان
  2. تایل آسمان مجازی

سقف کشسان

سقف کشسان همانطور که از اسمش پیداست به صورت چاپ مستقیم برروی پارچه ساخته می شود و قابیلیت کشسانی دارد از جنس پارچه PVC، پلاستی سایز و افزودنی های مخصوص به خود استفاده می شود، این نوع سقف کاذب در هر ابعادی که بخواهید قابل تولید است به این صورت که با گرمادهی مناسب کش می آید در ابعاد دلخواه برروی سازه ها قرار می گیرد.

تنوع در رنگ و طرح سقف کشسان به یکی از محبوب ترین محصول روز جهان تبدیل کرده است یکی از پرفروش ترین سقف کشسان میتوان به: سقف کشسان مات، ساتن، برلینت، بارسیول، سه بعدی و فیبرنوری اشاره کرد.

تایل آسمان مجازی

تایل آسمان مجازی یکی از رایج ترین نوع آسمان مجازی به شمار می آیدکه به دو نوع چاپ استیکری و چاپ بک لایت تقسیم می شود.

در چاپ استیکری ابتدا چاپ برروی استیکر سپس برروی تایل های طلقی چسپانده می شود در آخر برای بالارفتن ماندگاری آن لمینت کشی می کنند.

در چاپ بک لیت ابتدا تصاویر برروی یه لایه تایل شیری رنگ چاپ می شود بعد در میان دو صفحه پلکسی قرار می گیرد.

طرح-آسمان-مجازی

طرح های آسمان مجازی

طرح های آسمان مجازی متنوع است به طور کلی به چند دسته تقسیم میشود:

  • آسمان ابری
  • آسمان شب
  • کهکشان
  • اقیانوس ها
  • آکواریوم
  • پرنس های دیزنی
  • طرح گل وشکوفه های بهاری
  • نقاشی
  • فانتزی و کلاسیک
  • رومی

طرح ها با توجه به محیط کاربری، هماهنگی با دکوراسیون داخلی محیط انتخاب میشود جهت دریافت کاتالوگ بیش از هزار طرح آسمان مجازی با مشاورین ما تماس گرفته کاتالوگ محصولات دریافت نمایید.

مراحل-نصب-آسمان-مجازی

مراحل نصب آسمان مجازی

مراحل آموزش نصب آسمان مجازی به دو صورت نصب  تایل آسمان مجازی، سقف کشسان طبق توضیحات زیر میباشد:

ترانز مکان مورد نظر

ابتدا محیط مورد نظر اندازه گیری می کنند برفرض مثال چهار ضلع مربع اندازه گیری می کنند جهت قرار گرفتن منضلم تایل ها برروی شبکه قرینه در می آورند.

اگر ضلع های مربع در نظر گرفته شده قرینه نباشد قناسی داشته باشد ابتدا با کناف باکس ساده ای دور تا دور آن جهت برطرف کردن نواقص اصلاح می شود بعد سازه های زیر سازی اجرا می شود.

انتخاب و چاپ آسمان مجازی

انتخاب و چاپ آسمان مجازی با توجه به فضای موجود صورت می گیرد، همراهان گرمی با استفاده از شماره های درج شده برروی سایت با مشاورین نوین کناف تماس گرفته کاتالوگ محصولات دریافت نمایید در صورتی که طرح مورد نظر شما در آلبوم موجود نباشد طرح خود با کیفیت بالا برای مشاورین ما ارسال نموده تا طرح موردنظر شما چاپ شود.

سازه آسمان مجازی

نصب سازه زیرسازی و گونیا در آورن سقف جهت اجرای آسمان مجازی بسیار حائز اهمیت است، نصب سازه های زیر سازی در فاصله 15 الی 20 سانتی متر از سقف اصلی صورت می گیرد سازه های کلیک به رنگ طلایی، نقره ای و سفید با توجه به رنگ طرح و به انتخاب مشتری به صورت 60*60 انجام می شود.

اما اگر ابعاد سقف آسمان مجازی 160*120 یا 180*120 به ضامت 8 میلیمتر به بالا باشد به صورت سقف کشسان اجرا شود.

نور پردازی سقف آسمان مجازی

بعد از نصب سازه های گالوانیزه نوبت به اجرای سازه نور پردازی می رسد، از آنجایی که تصاویر آسمان مجازی متفاوت و از رنگ های گوناگونی بکار رفته، هر کدوم کارایی خاصی دارد اجرای آسمان مجازی در هر محیطی نور پردازی خود را می طلبد نمی توان از یک نوع نور پردازی برای هر سقفی استفاده کرد.

به طور مثال طرح های اقیانوس، آکواریوم ویا سایر طرح های مختص آشپزخانه، طرح های آسمان شب و کهکشان  معمولا از لامپ مهتابی استفاده می شود.

طرح های آسمان مجازی حمام و سرویس بهداشتی، سالن و مراکز تفریحی و آموزشی از لامپ های LED ضد رطوبت با دوام و ماندگاری بالا می رود.

حد نصاب فاصله لامپ با تایل آسمان مجازی 10 سانتی متر است این فاصله برای ایجاد نور طبیعی و محفوظ نگه داشتن تایل ها از گرمای مستقیم لامپ ها و همیطور دیده نشدن لامپ در پشت تایل ها مناسب است.

اگر سقف مورد نظر سیمانی باشد برای زیباتر شدن سقف آسمان مجازی و جلوه تصاویر، از سرب برای براق کردن آن استفاده می کنند اما بهتر است قبل از اجرای آسمان مجازی مکان مورد نظر گچ کاری شده باشد تا علاوه برکیفیت آسمان مجازی پرچ ها بهتر در گچ فرو می روند و کیفیت کار بالاتر می رود.

المان های نورپردازی به صورت تمییز با بست های کمربندی محکم می شود تا در هنگام استفاده، نور به صورت یکدست سرتاسر سقف آسمان مجازی پخش شود سایه نندازد.

آموزش نصب آسمان مجازی به صورت اصولی و استاندارد در اختیار همراهان همیشگی نوین کناف قرار دادیم جهت مشاوره رایگان ثبت سفارش و خرید با شماره 09129380351 در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *