خرید تایل cnc معرق

خرید تایل cnc معرق به صورت حضوری یا آنلاین مسیر میباشد، تولیدکنندگان این متریال در انواع ضخامت با طرح های متنوع تولید و عرضه می نمایند.

مجموعه نوین کناف یکی از تولید کننده انواع تایل معرق pvc ، تایل معرق mdf و تایل طلایی و نقره ای در طرح های متنوع تولید و با قیمت مناسب عرضه می نماید، جهت سفارش به صورت حضوری یا آنلاین با مشاورین این مجموعه یا با شماره 09129380351 در واتساپ تماس حاصل فرمایید.

در ادامه این صفحه تعریف تایل cnc معرق، انواع متریال های سی ان سی، ایعاد و مشخصات، مزایا و معایب تایل معرق مراحل نصب تایل cnc معرق و قیمت تایل cnc معرفی خواهیم نمود.

تایل cnc

تایل cnc چیست؟

تایل cnc چیست و دلیل نامگذاری این تایل به سی ان سی چیست؟

cnc به معنای کنترل عددی کامپیوتری هست، امروزه در صنعت دکوراسیون داخلی با بهره گرفتن از این دستگاه، طرح های اسلیمی، کلاسیک و مدرن گوناگونی یروی ورقهای تایل پی وی سی و ام دی اف خام می زنند که زیبایی خاصی به ورق های خام و بی روح می بخشد.

سی ان سی تایل حکاکی شده با طرح های متنوع جهت استفاده در دکوراسیون داخلی ساختمان اعم از سقف کاذب یا پارتیشن بندی فضای محیط استفاده می شود.

تایل cnc از انواع متریال ساخته می شود مهم ترین و پر استفاده ترین نوع آن، تایل pvc ، تایل mdf است.­­

با توجه با محیط  مورد استفاده یکی از انواع تایل معرق استفاده میشود، نوع پی وی سی برای مکان های مثل آشپز خانه ها، سرویس بهداشتی، استخر ها و سایر مکان هایی با رطوبت استفاده می شود. تایل معرق ام دی اف در محیط های خشک بکار می رود.

انواع تایل معرق cnc

تایل معرق pvc

تایل معرق pvc

  • گستردگی تنوع طرح
  • ضد رطوبت
  • ضد خش
  • قابل شستشو
  • ارزان و با کیفیت
تایل مولتی استایل طلایی

تایل مولتی استایل طلایی

  • تنوع طرح
  • ضد خش
  • ضد رطوبت
  • قابل شستشو
  • ارزان و با کیفیت
تایل مولتی استایل نقره ای

تایل مولتی استایل نقره ای

  • تنوع طرح
  • ضد خش
  • ضد رطوبت
  • قابل شستشو
  • ارزان و با کیفیت

قیمت تایل معرق cnc سقفی

قیمت تایل معرق cnc سقفی با توجه به طرح ، نوع جنس تایل pvc یا mdf و کیفیت برش متفاوت می باشد.

تایل معرق cnc ابتدا پانل خام به رنگ سفید در سایز 120 در240 سانتیمترمی باشد که با استفاده از دستگاههای cnc به انواع طرح های مختلف برش داده می شود.

برای برش تایل معرق سی ان سی اگر از دستگاههای نو و با کیفیت استفاده نشود محل برش خورده صاف و یکدست نبوده و به شکل پلیسه در می آید.

تایل معرق cnc در ضخامت بین 8 الی 16 میلیمتر تولید می شود، قیمت این ساختار با توجه به ضخامت و کیفیت و جنس تایل معرق pvc یا تایل معرق mdf تعیین می شود.

تولید کنندگان تایل معرق cnc قیمت های متفاوتی برای این متریال ارائه می نمایند، قیمت با توجه به کیفیت محصول تولید شده ممکن است نسبت به تولیدی دیگر ارزانتر یا گرانتر باشد.

همینطور تایل معرق mdf نسبت به تایل معرق  pvc گرانتر است.

کاربرد سقف معرق cnc

طراحان دکوراسیون داخلی جهت جان بخشیدن به فضای خشک از تایل های معرق cnc به صورت ثابت یا متحرک در سقف کاذب استفاده می کنند.

تایل سی ان سی دارای طرح های گسترده ای شامل طرح های اسلیمی، کلاسیک و مدرن می باشد از اینرو برای هر نوع سلیقه ای مناسب است.

این نوع متریال در بازار بنام پانل مشبک، پنل معرق، پارتیشن مشبک، پانل گریل یا پانل دکوراتیو شناخته می شود.

انعطاف پذیری ، نصب سریع و امکان نورپردازی تایل معرق cnc دکوراسیون داخلی محیط زیبا و دلنشین می کند امروزه به وفور از پانل معرق سی ان سی استفاده می شود.

دکوراسیون منازل، محل کار، ادارات، بیمارستان ها، مطب های پزشکی، راهروها، مراکز تجاری، سالن های ورزشی، هتل ها، سالن های زیبایی و … بکار می رود.

همینطور تایل معرق pvc ضد رطوبت و آب بوده، گزینه خوبی جهت استفاده در آشپزخانه ها، استخرها، بیمارستانها، ایستگاههای مترو و سایر مناطق با رطوبت می باشد.

سقف معرق cnc

مراحل نصب تایل معرق cnc

نصب سقف معرق cnc با دقت بالا و توسط فردی ماهر و باتجربه صورت می گیرد، پس از انتخاب طرح توسط مشتری، کارفرما جهت پیاده سازی طرح طبق مراحل ذیل اقدام می نماید، مراحل نصب سقف معرق cnc به ترتیب عبارتند از:

  • مرحله اول: نقشه و پیاده سازی طرح

    تصمیم گیری می شود اگر طرح به شکل مربع یا مستطیل باشد نسبت به سایر طرح ها به خصوص طرح دایره ای باید طریقه چیدمان قطعات کنار هم مشورت شود و طبق نظر مشتری تصمیم گیری می شود، فاصله سقف کاذب از سقف اصلی حدودا بین 10 الی 15 سانتی متر مشخص می گردد.

  • مرحله دوم: شبکه بندی

    نصب تایل معرق cnc بعد از تعیین محل سقف کاذب از سقف اصلی با توجه به نقشه سپری کلیک جهت شبکه بندی سقف به یکدیگر متصل میکنند، سپس نبشی در محل تراز قرار گرفته، سپری ها به صورت عمود بروی نبشی ها سوار می شوند، بدین صورت وزن تایل تحمل می شود، نحوه چیدمان سپری ها ارتباط مستقیمی به نحوه چیدمان تایل سی ان سی دارد و با دقت بالایی انجام می گیرد.

  • مرحله سوم: نصب آویز

    بعد از نصب سپری ها و قرار گرفتن بروی نبشی، محل دقیق آویزها مشخص می شود و فاصله آویزها با توجه به جنس تایل معرق cnc ، تعداد لامپ ها تعیین می گردد، آویزها وزن سقف کاذب را به سقف اصلی منتقل می کنند و کنترل سقف کاذب به عهده می گیرند.

  • مرحله چهارم: نصب تایل cnc معرق

    مرحله پایانی نصب تایل cnc معرق می باشد، با توجه به نوع طرح تایل ها به طور دقیق در کنار یکدیگر و سر جای خود قرار می گیرند در این مرحله اجرا به اتمام می رسد و بعد از تمیز کاری مکان مورد نظر قابل استفاده میشود.

تایل سقفی cnc آشپز خانه

تایل سقفی cnc آشپزخانه از نوع تایل معرق pvc می باشد این نوع تایل ضد رطوبت ، آب و همینطور ضد آتش سوزی می باشد و گزینه مناسبی برای اجرای سقف کاذب آشپز خانه است.

خرید اینترنتی از نوین کناف

دستگاه cnc با دقت و ظرافت بالا انواع طرح ها بروی ورق ها برش می دهد، اغلب از ورق های pvc و mdf استفاده می شود.

سقف کاذب که بوسیله تایل معرق cnc اجرا می شود با نام تایل معرق، تایل pvc معرق یا سقف کاذب معرق شناخته می شود.

لازم به ذکر است استفاده از این نوع متریال به عنوان پارتیشن بندی فضای ساختمان تنها جنبه تزیینی دارد چون هر آنچه که پشت دیوار وجود دارد دیده می شود و همینطور صدا عبور می کند.

شرکت نوین کناف تولید کننده انواع تایل معرق cnc با استفاده از کادر مجرب تولیدی و دستگاههای پیشرفته cnc انواع طرح های گوناگون طبق سفارش مشتری اجرا می نماید، قیمت تایل معرق cnc عرضه شده توسط این مجموعه بسیار مناسب بوده و امکان سفارش و ارسال به سراسر ایران به صورت حضوری یا آنلاین وجود دارد.

محصول پر فروش پیشنهادی به شما: پانل سیمانی فایبر سمنت برد

تماس با ما