آسمان-مجازی اتاق نوجوان-ماشین-اسپرت

آسمان مجازی اتاق نوجوان انواع طرح های مختلف پسرانه و دخترانه در کیفیت های متفاوت به صورت تایل 60*60 طلقی یا سقف کشسان تولید و عرضه میشود.

هر چه سن فرزندانمان بالاتر می رود علایق آنها نیز به تعب تغییر میکند مسلما آسمان مجازی اتاق خواب کودک با آسمان مجازی اتاق نوجوان فرق دارد، اکثر نوجوانان در این سن تخیلات قوی دارند باید از آسمان مجازی استفاده کنید که تخیلات فرزندتان را به تصویر بکشد.

انواع طرح های آسمان مجازی اتاق خواب نوجوان دخترانه و پسرانه شامل: کهکشان، اقیانوس، گلهای بهاری و سایرطرح ها طبق سفارش مشتری در این مجموعه تولید میشود، جهت اطلاع از قیمت آسمان مجازی و تایل معرق CNC دریافت کاتالوگ طرح ها و ثبت سفارش با شماره درج شده در سایت یا با شماره 09129380351 در واتساپ تماس حاصل فرمایید.

آسمان-مجازی اتاق نوجوان-ماشین-اسپرت

آسمان مجازی اتاق نوجوان چیست؟

آسمان مجازی اتاق نوجوان یکی از زیباترین دکوراسیون اتاق خواب نوجوان میتوان نام برد، این نوع سقف کاذب یکی از جذابترین متریال روز دنیاست که بشر توانسته آن را طراحی کند، شناخته شده است.

جوانی سنی بسیار حساس است بیشتر نوجوانان در این سن گرایش به دوستان پیدا میکنند یا اوقات فراغت خود تنهایی در اتاق سپری میکنند، باید فضای اتاق طوری چیده شود علاوه بر ایجاد آرامش باعث افزایش خلاقیت و قوه تخیل نوجوان شود.

تصور کنید نوجوان شما بعد از یه روزپر تلاش برای استراحت به اتاق خود میرود بعد از خیره شدن به سقف آسمان مجازی اتاق خواب خود چه حسی به او میدهد مطمنا حس آرامش و شادابی در آن بوجود خواهد آمد.

انواع آسمان مجازی اتاق نوجوان

انواع آسمان مجازی اتاق نوجوان با توجه به محل کاربری متفاوت است و همینطور نوع آسمان مجازی اتاق نوجوان دخترانه با آسمان مجازی اتاق پسرانه متفاوت است.

از آنجایی که دختران روحیه لطیفتری نسبت به پسران دارند، طرحهای آسمان مجازی اتاق دخترانه معمولا از رنگ صورتی، رنگهای متنوع و روشن با طرحهای دخترونه مثل گلهای بهاری، آسمان شب، فصل های سال استفاده میشود. در ادامه انواع آسمان مجازی دخترانه و پسرانه معرفی خواهیم نمود:

آسمان-مجازی اتاق نوجوان کهکشان-

آسمان مجازی اتاق خواب پسرانه

آسمان-مجازی-آسمان-شب

آسمان مجازی اتاق خواب پسرانه کمی متفاوت از دخترانه هست، پسرها در این سنین قوه تخیل قوی ای دارند و بیشترین گرایش آنها به سمت فضا نوردی، کهکشان، سیارات و موجوداتی فضایی است.

جهان بزرگ کهکشان و سیارات برای آن ها بسیار شگفت انگیز بوده و باعث افزایش قدرت تخیل و افزایش حس کنجکاوی در آنها میشود.

انواع طرحهای گوناگون کهکشان، سیارات، ستارگان، آدم فضایی، ماشین های اسپورت و سایر طرح های مورد پسند نوجوان شما در مجموعه نوین کناف پذیرفته و تولید میشود.

 

آسمان مجازی اتاق خواب دخترانه

آسمان-مجازی-دیزاین رومی

آسمان-مجازی-گل سه بعدی

آسمان مجازی اتاق خواب نوجوان دخترانه نسبت به پسر لطیف تر و از رنگهای متنوعی استفاده می گردد.

اتاق خواب دختران باید به گونه ای با روحیه لطیف آنها سازگار باشد محیطی شاد و آرامش بخش برای دختر دلبندتان به همراه داشته باشد.

معمولا درطراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب دختران از رنگهای شاد و متنوع بهره میگیرند، ثبت سفارش و طراحی انواع آسمان مجازی گلهای بهاری، آسمان شب، سه بعدی و سایر طرح های مورد علاقه نوجوان دختر به صورت اینترنتی و حضوری ازمجموعه نوین کناف امکان پذیر است.

جهت سفارش طرح مورد نظر و خرید آسمان مجازی اتاق خواب نوجوان با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

نصب آسمان مجازی اتاق خواب نوجوان

نصب آسمان مجازی اتاق خواب نوجوان مراحلی دارد که در ادامه این بخش به شرح این مراحل می پردازیم:

مرحله 1. زیر سازی آسمان مجازی

سقف کاذب آسمان مجازی فضای بیشتری از محیط نسبت به سقف های معمولی اشغال میکند جهت اجرای سقف کاذب ابتدا شبکه هایی یکسان از سازه های متشکل از نبشی و سپری کلیک بروی سقف ایجاد میشود؛ اساس، دوام و ماندگاری سقف کاذب به محکم و با کیفیت بودن سازه های شبکه ای آن بستگی دارد. از این رو، هنگام خرید و اجرا از کیفیت و محکم بودن این سازه ها اطمینان حاصل نمایید.

مرحله 2. چراغ نور پردازی

قبل از قرار گرفتن تایل های آسمان مجازی بروی شبکه ها، ابتدا با استفاده از چراغ های نورپردازی حرفه ای در پس تایلها ایجاد می شود، المان های نور پردازی با توجه به ابعاد و نوع آسمان مجازی انتخاب میشود، نورپردازی در پس تایلها باعث میشود در محیط نور طبیعی ایجاد شود، برای استفاده کننده گان این نوع متریال مکانی ارام و طبیعی رقم بزند.

مرحله 3. تایل آسمان مجازی

ابتدا تایل های آسمان مجازی به طور دقیق کنار هم چیده میشود سپس یکی یکی در مکان خود برروی شبکه های قرار می گیرد، این مرحله از اجرای آسمان مجازی دقت و توجه بالایی می طلبد اگریکی از این تصاویر جابجا شود کل طرح مورد نظر بهم میخورد.

مرحله 4. نگهداری سقف آسمان مجازی

طریقه نگهداری از سقف آسمان مجازی بسیار مهم است اگر سقف کاذب به صورت اصولی و با متریال های با کیفیت اجرا شود قدمت بالایی دارد و گرنه بعد از مدت زمان کوتاهی سقف شکم می دهد یا دچار رنگ پریدگی می گردد.

اجرای سقف آسمان مجازی منزل یا محل کار خود به مجری ماهرو باتجربه بسپارید و برای تمیزکردن تایل آسمان مجازی هر قطعه از تایل ها جدا نموده سپس با پارچه و شیشه پاکن تمیز نمود.

نکته ای که هنگام پاک کردن آسمان مجازی باید رعایت کنید این است به هیچ عنوان از واکتس برای تمیز کردن تایل استفاده ننمایید.

آسمان مجازی جنگل

قیمت آسمان مجازی اتاق خواب نوجوان

قیمت آسمان مجازی اتاق خواب نوجوان با توجه به نوع، کیفیت و تعداد تایل ها متفاوت است. از دیگر مواردی که در قیمت گذاری سقف کاذب آسمان مجازی دخیل است ابعاد طرح مورد نظر است .

جهت اطلاع دقیق و قیمت بروز آسمان مجازی، مشاوره، اجرا و ثبت سفارش با مشاورین نوین کناف تماس حاصل نماید.

خرید آسمان مجازی اتاق نوجوان

خرید آسمان مجازی اتاق نوجوان به دو طریق، آنلاین و حضوری از مجموعه نوین کناف امکان پذیراست. خرید اینترنتی آسمان مجازی نوجوان و ارسال به سراسر کشور به مصرف کنندگان صرفه اقتصادی دارد.

جهت دریافت کاتالوگ طرح آسمان مجازی نوجوان با شماره 09129380351 در واتساپ تماس حاصل فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *