آسمان-مجازی-آسمان-بهاری

خرید آسمان مجازی آشپزخانه مدرن با طرح های مختلف به صورت تایل در ابعاد  60 * 60 یا چاپ مستقیم به صورت آنلاین یا حضوری مستقیم از کارخانه تولید آسمان مجازی امکان پذیر است.

نوین کناف تولید کننده آسمان مجازی، تایل معرق CNC با کیفیت، طبق نظر مشتری انواع طرح های مختلف تولید می نماید، چاپ آسمان مجازی به دو طریق: چاپ مستقیم یا به صورت چاپ استیکری تولید و عرضه می شود، کافیست طرح و کد طرح انتخابی، در واتساپ  به مشاورین فروش این مجموعه ارسال نمایید.

قابل توجه همکاران و دوستان گرامی، سفارش آنلاین و ارسال طرح های انتخابی شما به سراسر ایران درب منزل امکان پذیر میباشد فقط کافیست تصاویر دلخواه به شماره 09129380351 در واتساپ ارسال نمایید.

جهت آشنایی بیشتر آسمان مجازی آشپزخانه، ابتدا به معرفی آن سپس انواع طرح های آشپزخانه معرفی مینماییم در ادامه این مقاله با ما همراه باشید:

آسمان-مجازی-گل

آسمان مجازی آشپزخانه چیست؟

آسمان مجازی آشپزخانه به متریال هایی گفته میشود که امروزه بجای سقف خشک و بی روح از طبیعت، آسمانها، کهکشان ها، گلها یا دنیای زیر دریا، اقیانوس ها برای هر چه زیباتر و با نشاط کردن محیط آشپزخانه بهره می گیرند.

جنس این نوع متریال ها از طلق بوده و قابلیت عبور نور از خود دارند، این قابلیت باعث میشود که محیط آشپزخانه طبیعی جلوه کند و فضایی دل انگیز همراه با آرامش برای اعضای خانواده فراهم نماید.

آسمان مجازی آشپزخانه این پدیده نوین علاوه بر اجرا در آشپزخانه،  دکوراسیون داخلی منازل، محیط کار و مراکز آموزشی و درمانی، مجتمع های تجاری و سایر مکان ها اجرا میشود.

این نوع متریال ها نقش بسزایی بر روحیه افراد داشته، به همین خاطر امروزه استفاده از سقف کاذب آسمان مجازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

علاوه بر آن ویژگی های منحصرد به فرد و قیمت مناسب این نوع سقف کاذب، اهمیت استفاده آن در دکوراسیون داخلی نمایان است؛ خرید آسمان مجازی آشپزخانه از مجموعه نوین کناف به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر است.

آسمان-مجازی-آسمان

ویژگی آسمان مجازی آشپزخانه

ویژگی آسمان مجازی آشپزخانه با توجه به نوع آن متفاوت است در ادامه برخی از ویژگی های آن بیان خواهیم نمود:

  • آسمان مجازی آشپزخانه جایگزین بسیار مناسبی برای سقف کاذب با فضای طبیعی است.
  • متریال آسمان مجازی از جنس طلق پلکسی است، این نوع متریال قابل شستشو میباشد.
  • قابلیت استفاده برروی دیوار و ایجاد پنجره مجازی روبروی طبعیت را دارند.
  • تنوع و گستردگی طرح آسمان مجازی گزینه بسیار مناسب برای مشکل پسندان و سخت پسندان است.
  • سیستم روشنایی مدرن با آسمان مجازی قابل اجراست به اینصورت که با استفاده از نوری پردازی که در پشت تایل ها ایجاد شده استفاده از ریموت یا تایمر هوشمند وجود دارد.
  • آسمان مجازی آشپزخانه به شما حس حضور در طبیعت دلخواه منتقل میکند.
  • اجرای آسمان مجازی سریع و آسان میباشد.
  • از ویژگی امنیتی بالایی برخوردار است از جمله این ویژگی ها: به ضد اشتعال بودن، ضد آب، ضد گرد و غبار اشاره کرد.
  • تعمیرات و نگهداری و جابجایی آن بسیار آسان و کم هزینه است.
  • قابیلت ترکیب و اجرا با سایر سقف های کاذب را دارد.

خرید آسمان مجازی آشپزخانه به صورت اینترنتی از فروشگاه نوین کناف این امکان برای شما فراهم نموده، هر جای دنیا که باشید سریع و آسان با صرف جویی در هزینه، طرح دلخواه خود سفارش دهید.

آسمان-مجازی-ماهی

ابعاد آسمان مجازی آشپزخانه

ابعاد آسمان مجازی آشپزخانه بسته به فضای محیط، ضخامت، جنس و نوع این متریال متفاوت است، اگر از ورق با ضخامت 2 میلیمتر استفاده شود در ابعاد 60 در 60 تولید میشود اگر ضخامت ورق آسمان مجازی 8 میلیمتر باشد حداکثر ابعاد قابل اجرا 120 در 180 سانتی متر است.

قیمت و خرید آسمان مجازی آشپزخانه با توجه به نوع (چاپ مستقیم یا همون کشسان، استیکری) همینطور ضخامت آن متفاوت است.

انواع طرح های آسمان مجازی آشپزخانه

انواع طرح های آسمان مجازی آشپزخانه گسترده و متنوع است:

آسمان-مجازی-آکواریوم-

آسمان مجازی آکواریوم

از دوران قدیم تا به الان آب همواره نشانه شادابی و نشاط بوده، با دیدن آب و شگفتی های اقیانوس ها برای ما انسانها شگفت انگیز است این نوع طرح ها طرفدارن خاص خود را دارد در راستای برآورده کردن نیاز این دسته از افراد طرح های آسمان مجازی آکواریوم طراحی و تولید میشود.

بیشترین استفاده از طرح های آکواریوم در محیط آشپزخانه، سرویس های بهداشتی، استخر، جکوزی است.

آسمان مجازی آکواریوم به 3 دسته تقسیم میشود:

آسمان مجازی اقیانوس

آسمان مجازی دلفین

آسمان مجازی ماهی

هر یک از این طرح ها به نوعی دنیای زیر آب را به تصویر میکشند و برای ما انسانها دیدن این شگفتی ها بسیار لذت بخش است.

آسمان-مجازی-طبیعت

آسمان مجازی شکوفه های بهاری

شکوفه های بهاری یکی از زیباترین خلقت آفریدگار هستی است هر سال طبیعت جامعه نو پر از رنگهای گوناگون به خود می پوشد، با دیدن این منظره حس شادابی و سرزندگی به انسان القا میکند.

آسمان مجازی شکوفه های بهاری یکی از دیگر طرحهای زیبایی است که میتوان به عنوان آسمان مجازی از آن در سقف کاذب آشپزخانه استفاده نمود.

طرح آسمان مجازی شکوفه های بهاری متشکل از شکوفه های مختلف درختان، گلها میباشد که طیف گسترده ای از رنگهای شاد در بر میگیرد؛ با استفاده از آسمان مجازی شکوفه های بهاری حال و هوای محیط موردنظر نیز بهاری میشود.

بیشترین کاربرد آسمان مجازی شکوفه های بهاری سقف کاذب اشپزخانه، سرویس بهداشتی، سالن پذیرایی و سایر مکان هایی که روحیه شاد افراد در اولویت باشد بکار می رود.

طرح های گوناگون آسمان مجازی آشپزخانه از جمله: آسمان ابری، آسمان رنگین کمان، آسمان شب، کهکشان و طرحهای جنگلی

یکی از اهداف استفاده از سقف آسمان مجازی، جذابیت و طبیعی نشان دادن محیط آشپزخانه است. سراسر محیط خانه و آشپزخانه پر از وسایل رنگارنگ است با کمی خلاقیت در انتخاب طرح آسمان مجازی و هماهنگ کردن با محیط، بر زیبایی چند برابری مکان مورد نظر می افزایید.

قیمت آسمان مجازی آشپزخانه

قیمت آسمان مجازی آشپزخانه بر اساس کیفیت و ابعاد مورد نظر قیمت گذاری میشود.

آسمان مجازی آشپزخانه به دو صورت آسمان مجازی استیکری تایل 60*60، آسمان مجازی چاپی تولید میشود.

تایل آسمان مجازی در دو ضخامت 2 میلیمتر و 8 میلیمتر موجود است کیفیت و قیمت ضخامت 8 میلیمتر نسبت به ضخامت های پایین گرانتر است و هر چه کیفیت چاب این متریال بالاتر باشد به همان نسبت قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت.

جهت خرید آسمان مجازی آشپزخانه، کسب اطلاعات بیشتر و قیمت بروز کافیست کد طرح مورد نظر در واتساپ به مشاورین فروش مجموعه نوین کناف ارسال نمایید علاوه بر دریافت کاتالوگ، قیمت و مشاوره رایگان بهره مند شوید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *