کناف ایران

کی پلاس +k برند شناخته شده در ایران است تمامی محصولات عرضه شده شرکت کناف ایران در بازار بنام کی پلاس شناخته می شود.

شرکت کناف ایران نماینده knauf آلمان ابتدا در سال 1357 مصادف با انقلاب اسلامی فعالیت خود در زمینه تولید گچ از پیش ساخته شده شروع نمودبا فراز و نشیب های که در پیش رو داشت پیشرفت چندانی نداشت تا اینکه در سال 1377 به صورت حرفه ای فعالیت خود در زمینه گچبرگ بنام کی پلاس آغاز کرد.

اما به صورت حرفه ای از سال 1379 تولید سایر محصولات ساختار ساخت خشک راه اندازی شد و با گذشت چندین دهه همواره محصولات تولید شده کناف ایران از کیفیت بالا برخوردار بوده و مورد استقبال فعالین این عرصه می باشد.

محصولات کی پلاس شامل سازه های فولادی گالوانیزه سقف و دیوار کاذب کناف و سایر ملزومات کناف است که بر روی این ساختارها نام  کی پلاس چاپ شده است.

شرکت نوین کناف با عاملیت فروش کناف ایران تمامی محصولات شرکت کناف ایران را با قیمت مناسب کارخانه به سراسر ایران عرضه می نماید.

جهت اطلاع از قیمت بروز کناف ایران و مشاوره رایگان با مجموعه نوین کناف با شماره های درج شده در سایت یا با شماره 09129380351 در واتساپ تماس حاصل فرمایید.

مزایای کناف کی پلاس

گچبرگ کناف

مزایای کناف کی پلاس نسبت به سایر محصولات مشابه داخلی از کیفیت بالاتری برخوردار است .

گچبرگ های تولید شده کناف ایران توسط متخصصین مورد آزمون و خطا قرار می گیرد،

و از لحاظ عملکردی مورد تایید بخش مرکز تحقیقات راه و مسکن شهر سازی می باشد و همینطور تایید آتش نشانی ایران را دارد.

عناصری مانند سقف و دیوار کاذب کناف با استفاده از مقاطع فولادی و کناف در اجرا، این محصولات علاوه بر سبک سازی بار ساختمان، شکل پذیری عالی دارند که کمک شایان توجهی به حفظ ایستایی سقف و دیوار می کند

و همینطور باعث حفظ و مقاوم نمودن دیوارهای پیرامون و در نهایت مقاوم سازی ساختمان در برابر زلزله را تامین می کند.

از دیگر مزایای مهم کی پلاس به عایق صوتی و حرارتی بودن آن میتوان اشاره کرد.

در ساختارهای گچی FR علاوه بر گچ از الیاف شیشه استفاده می شود، الیاف شیشه باعث مقاوم نمودن چندین برابری محیط در برابر حریق می شود.

اغلب در محل هایی نیاز به محافظت در برابر آتش سوزی باشد از صفحات ضد حریق بهره می برند.

همینطور در ساختار کناف از مواد ضد رطوبت نیز استفاده می شود که باعث مقاوم نمودن دیوار یاسقف کاذب کناف در برابر رطوبت می شود.

از مزایای مهم کی پلاس به سرعت بالای اجرا، سبک سازی بار اضافی ساختمان، سهولت نصب ، ایمنی نمودن ساختمان در برابر زلزله و آتش سوزی، عایق صوتی و حرارتی و رطوبتی اشاره کرد.

گچبرگ کی پلاس

گچبرگ کناف ایران

گچبرگ کی پلاس علاوه بر انطباق با استانداردهای بین المللی مورد تایید مراکز تحقیقاتی ساختمان سازی، استاندارد سازی اجباری، سازمان استاندارد ایران و جهان را دارد.

همینطور تمامی بندهای مندرج در آیین نامه ساختمان سازی داخلی را دارا است.

پانل گچی FR دارای عایق صوتی و حرارتی می باشد و خاصیت بسته به نوع گچ و مکان مورد استفاده متفاوت است.

البته سقف و دیوار کاذب کناف اجرا شده با ساختارهای متداول با پانل گچی کی پلاس قابل اجرا می باشد و باعث مقاوم نمودن مکان مورد نظر می گردد.

گچبرگ در سه نوع معمولی، مقاوم در برابر رطوبت، مقاوم در برابر حریق و مقاوم در برابر آب و حریق در ابعاد و ضخامت های مختلف تولید می شود.

برروی سطح گچبرگ کی پلاس نام کناف، تاریخ و ساعت دقیق تولید هر ورق درج شده است.

سایت رسمی کناف ایران

شرکت کناف ایران تولید کننده ساختار درای وال خشک عاملین فروش در سرتاسر ایران دارد که محصولات کی پلاس را به صورت آنلاین از طریق سایت یا حضوری به فروش می رساند.

کناف ایران یکی از شعبه شرکت آلمانی است که در سطح بین لملی فعالیت دارد شرکت KNAUF آلمان یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت تولید کننده محصولات کناف است ، نام کناف برگرفته شده از نام خانوادگی موسس و بنیان گذار این شرکت میباشد.

با پیشرفت تکنولوژی در صنعت و به دنبال آن کشف محصولات نوین در صنعت ساختمان سازی و جایگزین محصولات نوین بجای محصولات سنتی باعث گردید،

علاوه بر کشف و تولید گچبرگ های از پیش ساخته شده مصالحی دیگری از جمله سازه های زیرسازی ، دکوراتیو و نمای بیرونی و داخلی ساختمان توسط شرکت کناف تولید شود.

شرکت کناف آلمان شعبات متعددی در سطح جهانی دارد این شرکت با به کار گیری نیروی ماهر در تولید و عرضه توانستته است در سطح بین المللی محصولات خود عرضه نمایید و همچنان پیشتاز در این عرصه میباشد.

عاملین کی پلاس +K

کناف کی پلاس

شرکت کی پلاس یکی از بزرگترین و معتبرترین تولید کننده سیستم درای وال خشک به شمار می آید که در سرتاسر ایران عاملین فروش دارد.

اساس شرکت کناف ایران استفاده از کادر مجرب فنی، تمرکز بر نوآوری، تولید تاسیسات با کیفیت مطابق با استاندارد جهانی، استفاده از بروزترین فن آوری روز دنیا می باشد.

با تولید روزانه محصولات کناف با تناژ بالا توانسته است علاوه برتامین نیازهای داخلی کشور، صادرات به سایر کشورهای همسایه داشته باشد.

کارخانه کناف ایران جهت تامین تقاضا و سهولت ارسال بار اقدام به شبکه فعال فروش در سرتاسر ایران نموده است.

عاملین فروش کی پلاس تمامی محصولات این شرکت را با قیمت کارخانه عرضه می نمایند.

لیست قیمت کی پلاس

قیمت کی پلاس با توجه به نوسانات بازار روزانه متغییر است برای تهیه لیست قیمت بروز محصولات کی پلاس از طریق واتساپ با مجموعه نوین کناف در تماس باشید.

شرکت نوین کناف با عاملیت فروش محصولات کناف ایران با قیمت کارخانه به سرتاسر ایران عرضه می نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *